Inflyttningsfest 16/3

Publicerat 2013-03-17 19:18:46 | i kategori Allmänt

 
Hej alla kompisar! 
 
Idag har jag varit en mycket mycket svag människa. Helt slut och JÄTTEBAKIS! 
Mycket vila och tv idag, borde egentligen varit ute men har inte orkat.
 
Festen igår blev mycket lyckad måste jag säga! Maten blev god och klar i tid. Fick även fina inflyttnigspresenter av mina kompisar.
 
Eva J hjälpte mig att göra en välkomstdrink med hjälp av vaniljvodka och Sourz Red Berries, tyvärr var den inte det godaste vi blandat ihop men ett glas gick ner. Jag är inte så glad i körsbärs-smak men det var en ganska framträdande sådan.
Kycklingpajen blev väldigt god och en fin sallad till det.
 
Vi åt, drack och spelade musik och sedan gick vi ut på Etage i stan, jättebra musik och mycket dans med goa vänner. Tackar alla som gjorde festen så bra som den blev!
 
Nästa helg väntar välbehövlig vila, inget inplanterat och det känns jätteskönt.
Hoppas er helg också varit bra! 
 
Present från Emma, Jamie, Lisette och Henrik! Jättefin, passar in perfekt här ju!
 
Jag och Maria ska ut på äventyr i Öresunds-regionen! Spännande!
 
Såååå fina tavlor, precis ad jag behöver till mina stora väggar!
 
Kycklingpajen!!! Glutenfri då jag hade två gäster med glutenallergi.
 
Ingen riktig fest utan konfetti! I heeeela hallen....
Postat av: Eva J

Oj oj oj vilken kväll:) galet;) Nja, drinken blev ju inte sååå bra även om jag bara tog en skvätt..hade vi haft saker till "Sälen drinken" hade den blivit bättre;)

2013-03-17 @ 20:09:01
Postat av: Madeleine

Tack för en riktigt rolig fest :) helt galet. :) roligast på länge.

2013-03-18 @ 09:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: