Skärtorsdagen

Publicerat 2013-03-28 22:58:34 | i kategori Allmänt

TACK UNDERBARA NI!
Vilka fina kommentarer jag fått idag!! Blir jätteglad!
 
Har precis kommit hem från film och godiskväll hos Maria tillsammans med Petra.
Innan det hann vi givetvis med en runda på stan, hittade äntligen jeans som jag tyckte var fina och satt riktigt bra, härligt! 
 
Idag hade jag med mig gårdagens påskpyssel, det var små cellofanpåsar med godis i. Vi var bara fem stycken som jobbade idag då resten hade ledigt i och med att skärtorsdagen är röd dag i Danmark. Då tyckte jag att vi behövde lite mys på kontoret så alla fick varsin påse. 
Lite häftigt att det bara var vi fem i hela byggnaden.
 
Trodde att helgen skulle bli lugn och tråkig men helt plötsligt är den full med saker. Såhär är planen i nuläget:
 
Fre: Sovmorgon och sedan tåget norrut och hem till Emma!!! 
Lör: Förhoppningsvis inte helt förstörd.... Hem till mamma och pappa sedan tunn-bad på kvällen.
Sön: SLAPP SLAPP SLAPP i Fare, ev träffa kompisar på kvällen.
Mån: Hemåt igen.
 
Vill även tillägga att Metron var sen idag på morgonen för den var helt nerspydd så de fick byta ut den. FRÄSCHT säger jag bara. Plus att det luktat sprit typ överallt. Igår var en riktig party-dag för danskarna verkar det som.
 
Mitt påskpyssel!
 
Kaos på Metro-station
 
Vår kvällsmat....
 
....och dessert!
 
 
Postat av: Robin

Dig skulle man haft som kollega alltså!!! Glad påsk och trevlig helg! Själv har man precis kommit hem från en bra och rolig hockeymatch! Godnatt! Kram

2013-03-28 @ 23:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: