Snart hemma

Publicerat 2013-03-10 18:29:05 | i kategori Allmänt

Ni som följer mig märker ju säkert att det är ett väldans flängande fram och tillbaka hela tiden. Just nu efterfrågar jag bara lugn och rutiner i livet. Lite ordning och reda liksom!
 
I eftermiddag fick jag, Eva och Tessan komma hem till Frida på fika. Jättemysigt och framförallt gott! Helt underbart att träffa sina kompisar och prata om allt som händer i våra liv. De har också erfarenhet av att flytta ifrån allt där hemma och det är alltid skönt att man kan dela sånt med sina vänner! 
 
Har pratat med Eva Due en stund på tåget. Hon kommer ju ner nästa helg till min inflyttningsfest så det ska bli roligt! 
 
Goa tjejerna! Tack för mysig fika! 
 
Goda kladdkakemuffins! Visst var fatet fint?!
Postat av: therese

Supermysigt att träffa dig! Och jag ser redan fram emot vår preliminärbokade helg!:)

2013-03-10 @ 19:19:05
Postat av: Robin

Jippi Thessan Karlsson på din blogg! Gillar den tjejen =)
Men ni skulle ju till Stålboms eller va fiket nu heter!??
Du flänger väl inte så mycket hahaha du skulle köpt dig en HUSBIL CARLSSON =)

2013-03-10 @ 19:20:35
Postat av: Therese

Haha, du är väl rolig Robin!!:) vi dissade dyrfika för Mysfika hos Frida ist!:)

2013-03-10 @ 20:58:40
Postat av: Robin

Det gjorde ni rätt i! =)

2013-03-11 @ 06:33:32
Postat av: Frida M

Tack för att ni kom, mycket mysigt!
Jag ser också fram emot att hälsa på dig Jennifer, ska bli så kul! Jag hann inte mer än komma till jobbet i måndags så fick jag förfrågan att byta jobbhelg till just den vi bestämde men tji fick dom;)

2013-03-13 @ 07:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: