Söndag morgon

Publicerat 2013-03-24 09:55:43 | i kategori Allmänt

Känner mig pigg och utvilad, helt fantastiskt! Skönt att inte vara bakis som man är de flesta söndagar större delar av året.
 
Har börjat dagen med frukost i sängen framför Nyhetsmorgon. Trevlig liten rutin måste jag säga.
 
Nu ska jag iväg och prova på Sh'bam på SATS. Hoppas på att det går bättre än med den andra dansen... Ser lite enklare ut men man vet ju aldrig. :) 
 
Och solen skiner idag också, lite sugen på en cykeltur senare faktiskt, om det inte blåser för mycket.
 
Fick frågan varför jag hade en kokosnöt i väskan i fredags, den skulle med till en kollega på jobbet som skulle skoja med en annan kollega. 
 
Frukost!
I fredags skulle Jennie, Amanda och Emmie köpa glass på väg hit ner. Fick ett sms av Jennie med denna bilden och kommentaren "tur att det var öppet". Haha!
Postat av: Robin

Såg du Lofsan??? =)
Aha då vet jag vad den gjorde i din väska. Nu ska jag påbörja ett långkok, köttgryta. =)
Kramar

2013-03-24 @ 14:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: