Söndag

Publicerat 2013-03-03 20:45:12 | i kategori Allmänt

God kväll kära vänner!

Idag har varit en riktig återhämtningsdag här i Malmö. Vaknade med huvudvärk efter gårdagens party, fick faktiskt ont i huvdet redan på kvällen när vi var ute. Lite synd men det var bara att trycka i sig en Ipreen så blev det bättre. Låg i sängen till kl tre idag, blir liksom lät så när man har tv i sovrummet.

När jag vaknat till liv gav jag mig ut på världens längsta promenad kändes det som! Tog mig ner till Ribersborgsstranden, kände att jag behövde lite frisk havsluft. Tog tyvärr väldigt lång tid att at sig dit, inte som i Falkenberg... Och jag måste säga att Skrea strand vinner "bästa-stranden-tävlingen". Gick över en stoooor gräsplan där jag senare förstod att det var där de brukade ha terräng-tävlingar på sommare. Det gick upp för mig när jag gick förbi ett ENORMT hinder som jag på håll tänkte att "å vad det ser roligt ut att hoppa, det ser inte så högt ut heller!"  Sen kom jag närmare, värsta mördarhindret, vilken häst klarar att hoppa det liksom??
Ser det inte galet stort ut? Har aldrig haft någon karriär inom fälttävlan så detta kanske är helt normalt! Haha!
Nu sitter jag i min soffa och har söndagsmys med godis och så har jag hyrt Twilight Breaking Dawn Part 2 som jag ska se sen.

Ganska fint ändå men inte som Skrea! :)
 
 
Helenas gryta!
 
Söndagsmys!
 
Postat av: Pappa

Bakfylla och Vasaloppet på TV hör ihop;-)

Svar: Fina grejer!
Jennifer Carlsson

2013-03-03 @ 20:51:35
Postat av: Helena

Hehe, min gryta :D
Den med cocosmjölk antar jag?

Svar: Jaa! :) Kram
Jennifer Carlsson

2013-03-03 @ 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: