Torsdag

Publicerat 2013-03-14 22:04:49 | i kategori Allmänt

Hej! 
Idag fick jag känna på lite tryck på jobbet, säkert ingenting för de som jobbar där men det har tydligen varit ganska lugnt än så länge.
 
Efter jobbet följde Maria med mig och handlade mat (ännu en sak från listan struken!!). har inte hunnit med så mycket faktiskt. Nu längtar jag mest efter att kompisarna som kommer i helgen ska komma hit! 
 
Är riktigt trött faktiskt och träningsvärken är ett faktum. Men det känns bra, riktigt bra! Nu tänkte jag krypa ner och sova. I morgon har en kollega på jobbet 40-års jubileum så vi ska fira henne, blir trevligt!
 
Gårdagens morgonkaffe i snön, inte så lyxigt med mascaran rinnande och kaffe överallt
En kyrka mitt i stan. Vi denna både spyr och kissar man tydligen på fyllan. Shit, tänk er om någon hade kissat eller spytt på kyrkan i Fagered!!
Postat av: Maria

Jag kan ju inte låta bli att älska det faktum att alla kommer utgå från att jag sagt det! Haha
Glöm inte att den är såld och ska bli café oxå! Amen!

2013-03-14 @ 22:08:28
Postat av: Eva J

Hahahaha..om alla de som har spytt o kissat på denna kyrkan gjorde det på fagereds kyrka så hade den vart dränkt;)

2013-03-14 @ 23:10:08
Postat av: Robin

Bra där Carlsson!
Och Maria, jag får väl tro dig =)

2013-03-15 @ 11:57:28
Postat av: Mamman

Vet ni vad??? Jag "har hört" att "någon" har kissat på prästens trappa i Fagered!! Så man anar ALDRIG vad som händer där.... Nä inte ens jag tycker att det är ok!! Vad tycker ni?

2013-03-15 @ 23:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: