Trött kväll

Publicerat 2013-03-04 21:22:01 | i kategori Allmänt

Blev väldigt trött helt plötsligt! Jag som varit så pigg hela dagen?
 
Vilken överraskning jag fick idag när jag var på väg hem från jobbet! Får ett sms av Emma där hon frågar om jag vill fika efter jobbet. Trodde att hon hade skickat fel men så bar det inte! Goa goa Emma! Blev jätteglad, vilken överraskning! Fiskade på Starbucks ihop med Jamie som också var med och Maria.
 
När jag kom hem åt jag och sedan blev det faktiskt en promenad. Var vackert ute ikväll trots att det var mörkt! Såg fina svanar i vattnet! 
 
Tittar på Top Model Sverige nu, ganska underhållande! 
Detta får räcka för idag! Känner inte att energin är på topp! 
Sov gott! 
 
Fint va?!
Svanar är verkligen fina! Speciellt när det är lite mörkt sådär.
 
Postat av: Robin

Du e försiktig när du e ute och går själv va!?!?!?!
(Orolig)

2013-03-05 @ 07:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: