Vacker morgon i Köpenhamn

Publicerat 2013-03-01 07:27:53 | i kategori Allmänt

Idag är det en väldig vacker morgon vill jag säga, såg nästan solen gå upp över havet. Synd bara att jag hade solen i ryggen på tåget.
älskar solen! Tänk om det bara kunde bli vår! 
 
Fortsätter i alla fall på temat " klä dig vårigt" och kör jenasskjorta idag.
 
Gårdagens bild visade mycket riktigt en kuvertväska men hade det varit ett iPad-case så hade jag varit ännu gladare!
 
Kort på en hand... Men ni ser ju skjortan va?!
 
 
 
Inte ofta man ser soluppgångar tycker jag! Vackert! Men varför varför har jag inte med mig solglasögon??
Postat av: Bittan

Härligt. Vi har ochså sol, men du kommer nog att få vår tidigare än oss. Ha det så bra, kul med din blogg:)

2013-03-01 @ 08:29:31
Postat av: Nina - Glamourmamman

Snygging! Idag skulle vi ju ha tagit en AW-öl (eller 3...) på någon solig uteservering :-) Snaaart!

KRAM

2013-03-01 @ 19:09:07
URL: http://glamourmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: