"PF"

Publicerat 2014-01-10 20:27:06 | i kategori Allmänt

Hej!
"PF" som i "pojkvänsfritt".
Jag fördriver tiden med att stoppa in i diskmasinen och skriva packlista inför Costa Rica, om 12 dagar sitter vi på planet. Ser verkligen fram emot detta, ska bli kul att göra en resa som inte är charter. Men innan vi är där är det en arbetsvecka, middag hos Lisette och Henrik och utbildningsdagar att se fram emot.
 
Har haft en givande vecka på jobbet förresetn. Det gillar vi! Älskar att ha saker att göra.
 
Trevlig kväll!
 
Vet inte vad nu tycker men jag känner rent spontant att det verkar vara ett ganska ok ställe att vara på. Detta är stranden vid hotellet.
Postat av: Robin K

Tänk inte på en trött småbarnspappa som cyklar till jobb i regn och blåst efter att ha varit uppe halva natten för att sen komma hem hungrig trött och byta blöjor innan man själv får något i magen! Men åk du till värmen och drick drinkar bada och njut! Vila och ha kul! Jag är inte alls avundsjuk!!!! Asg!!!! Trevlig resa Carlsson

2014-01-11 @ 09:09:13
Postat av: Alicia Nilsson

Ha det nu grymt! Själv var det en oförglömlig resa för mig och inte sista gången jag åker till Costa Rica kan jag lova! PURA VIDA / kram Alicia

2014-01-14 @ 23:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: