Den där våren...

Publicerat 2013-04-10 06:41:14 | i kategori Allmänt

Ja den håller på sig kan man säga. Idag var det mulet ute men jag tycker ändå att det är lite skillnad i luften mot tidigare, den är inte riktigt så torr liksom. Det hade dock inte skadat med lite plusgrader. 
 
Såhär på morgonkvisten kom jag på att jag ska ju till Hemsedal nästa vecka! Ska bli skoj det! Skidor är ju så himla roligt! Åka åka åka! :) 
 
Har ni något roligt inplanerat de kommande veckorna? 
 
Kör en vårigt nyans från Sephora på naglarna
Postat av: Robin

Hej! Din soppa såg sjukt god ut, blev jättesugen! Duktig du e! Prova att vända på det, stick och träna direkt, ät en banan duscha lite snabbt sen laga mat, sen har du ju resten av kvällen i soffan!!!!
Något kul inom de närmsta veckorna är att jag och 5 kollegor drar utomlands på golfresa...

2013-04-10 @ 08:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: