En vanlig fredag

Publicerat 2013-04-05 18:43:23 | i kategori Allmänt

Hej på er! Hur ser er fredag ut? Vinet uppkorkat och fredagsmaten står på spisen? Här går det minsann från fullbokade till talet ombokade dagar kan jag säga! 
Idag har jag inget i kalendern alls, visst det hade varit helt ok om det inte varit för det faktum att det nog behöver städas här. Det gör liksom det hela lite mindre roligt om man säger så. Plus att jag borde träna också. I och med gårdagens fullspäckade schema fanns det inte riktigt tid till träning tyvärr. 
 
Imorgon kommer min kära mor och Nina och Jennie hit. Det ska bli så himla roligt att träffa dem igen. Har säkert sagt det tusen gånger denna veckan men det är sant! Vskaka till Emporia först och seinom till stam en sväng tror jag och de ska ju givetvis få se min lilla lägenhet! 
 
Har vi tur är det snart vår!!! HAHAHAHAHAHA!!!! 
 
Postat av: Nina - Glamourmamman

Längtar :-) Ses imorrn!

KRAM

2013-04-05 @ 18:48:19
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: Suzanna

Är du full eller? AUTOCORRECT ÄR INGEN URSÄKT! Stavning syster yster, stavning! ;)

Svar: JAMEN JÄVLA SKIT!!!!!!!!!
Jennifer Carlsson

2013-04-05 @ 19:51:20
URL: http://hardtobevain.blogg.se
Postat av: Glarre

Tjääääääääääna

2013-04-05 @ 19:53:51
Postat av: Pappa

Håller med din syster, Stavning;-)

2013-04-05 @ 21:46:37
Postat av: Robin

Skit i stavningen, man fattar ju vad där står =)
Låter som en väldigt rolig lördag. Min fredag, lite mat lite lets dance sen somnade jag.
Nu blir det bygga, isolera förråd står på schemat!
Kram på dig

2013-04-06 @ 08:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: