FANTASTISKA SÖNDAG!!

Publicerat 2013-04-07 18:49:50 | i kategori Allmänt

Efter idag kan jag lugnt konstatera att jag sovit och spytt bort alldeles för många söndagar i mitt liv. Kommer säkert göra det lika många gånger till men alltså vilken underbar dag. Allt är så lugnt och trevligt liksom. 
 
Som Robin och kära mamma sa så kan jag definitivt bocka av alla mina önskningar och med riktigt gott samvete sätta mig i soffan kl sju och sitta kvar där hela kvällen! Jag har promenerat, handlat OCH tränat (som fan!!). Dessutom står maten (som kan frysas in, heja frysmat) i ugnen! 
 
Körde "PT-Sandras killerpass" innan. Fick till alla övningar så bra så det kändes riktigt gött i kroppen när jag gick från gymmet faktiskt. Mycket nöjd!!
 
Så nu blir det mys mys mys resten av kvällen! 
 
Promenad i Västra Hamnen tidigare idag. Solen var framme nästan hela promenaden!
 
Snart borde väl ändå våren komma?
Postat av: Eva J

Duktiga dig!:) ser helt underbart ut ju:)

2013-04-07 @ 18:55:51
Postat av: Nina - Glamourmamman

Åh, vad härligt!! Ja, jag var också full av energi idag - tusen tack för mysigt sällskap igår, det måste vi göra om snart!!

Kramar N

2013-04-07 @ 19:10:37
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: Mamman

Skönt att höra dotter, man behöver peppa sig själv men jag tror ju såklart att "vi läsare" oxå kan titulera oss som Jennifercoacher", vilket ju inte kostar Jennifer ett enda dugg!!! Heja Jennifer OCH oss andra! Det är ju tur att åtminstone en av oss har energi:-)

2013-04-07 @ 19:45:50
Postat av: Robin

Grymt!!! Bra där!! Har du gjort upp ett marschens för veckan nu då? Kramar

2013-04-08 @ 07:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: