Give it a try!

Publicerat 2013-04-24 06:39:34 | i kategori Allmänt

Ja va fasen, det är den 24:e april ju! Så tänkte jag i alla fall innan jag gick utanför dörren idag med mina ballerina på fötterna. När jag sedan mötte föll med mössa och halsduk kändes det inte alls lika genomtänkt dock..... Egentligen fryser man ju inte, det känns lite dumt bara. Men nu är de på, inget att göra! 
 
 
Postat av: Robin

I love you outfit!
Ha en fin dag Carlsson!!! Glöm inte ditt mellanmål

2013-04-24 @ 06:44:47
Postat av: Frida m

Gjorde du helt rätt i, man måste ju trotsa vintern lite!;)
Snygga skor förresten, ser fram emot att du ska visa oss bästa shoppingen!:)
Ha en fin dag! Kram

2013-04-24 @ 07:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: