Helgen och hotell #2

Publicerat 2013-04-29 21:49:25 | i kategori Allmänt

Hej på er! Har ni haft en bra helg? Jag är jättenöjd med min! Var på en toppen bröllopsfest i lördags med trevligt sällskap och bra fest! Vi var på Paviljongen H55 i Helsingborg. En fin lokal ute på en kaj nästan mitt i vattnet. Älskar sådan ställen, känns så lyxigt liksom.
 
Det blev givetvis en sen natt (eller tidig morgon), var nog i säng runt kl sex. Ingen pigg tjej igår men det passade perfekt att bara glida omkring nere vid havet i Helsingborg. Blev faktiskt imponerad av staden som jag tidigare bara sett som "ett ställe med båtar till Danmark." 
 
Hotellet Elite Marina Plaza får mycket cred! Frukost serverades till kl 12, (och vilken frukost sen!!!), utcheckning kl 18:00 på söndagar. Passade oss slagna hjältar alldeles utmärkt att gå upp och lägga oss en stund efter frukost och slippa stressa. Verkligen höga poäng. Vi hade dessutom balkongdörr ut till en typ "terass". Fast den delades med de andra gästerna liksom men det var lyxigt att sova med dörren öppen och se solen stråla in på morgonen.
 
Rummet! Junior-svit på översta våningen.
 
Lilla huset i mitten var där festen hölls.
 
Fint i solnedgången
 
Sunset....
 
 
Sång till brudparet, "Dont wanna close My eyes". Jättevackert!
 
FRUKOST!!!!
 
Fint!
 
Hittade en liten båt som hade varit trevlig att ha! Vad tror ni om den? Till salu för endast blygsamma 11 miljoner!!!!!
(va fan liksom!!??)
 
Vädret var det verkligen inget fel på
Postat av: Nina - Glamourmamman

Nice :-) Och Marina Plaza har verkligen den bästa frullen!!

Kramar!

2013-04-29 @ 22:05:39
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: Bittan

Du är en riktig glidare....;) Vilka vanor du har. Ja Marina Plaza har bra frukost...men inte bäst....Hotell Skansen i Båstad snäppet bättre.....där ska vi nana i sommar:) Ha det bra ....kul att läsa din blog:)

Svar: Jasså minsann! Det tål att tänkas på med Båstad då alltså! ;) kul att du läser Bittan! Kram
Jennifer Carlsson

2013-04-29 @ 22:22:47
Postat av: Robin

1 du sitter på MIN plats på sista bilden, 2 bilden på båten är min! Vill ha den, kollar varje gång jag går förbi, 3 marina har svingo frukost ja, 4 äh kom inte på en fyra så blir en kram

2013-04-29 @ 22:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: