Kan det vara sant?

Publicerat 2013-04-15 21:46:22 | i kategori Allmänt

Vilket fantastiskt väder det varit i Skåne/Danmark idag! När jag gick från jobbet vid fyra visade termometern 13 grader, det var heeelt underbart alltså!,
 
När jag kom hem gjorde jag slag i saken och tog mig faktiskt till gymmet! Tränade som faan rent ut sagt! Så jäkla gött det är när det är klart alltså!
 
Såg en tjej som hade riktigt snygga träningsbyxor, borde dock införa köpförbud som så många andra kloka människor gör! :) handlar för mycket! 
 
Har tyvärr inga roliga bilder idag så ni får hålla tillgodo med denna:
 
Postat av: Robin

Tummen upp för träning! Det e sjukt gött efter! Nu måste väl ändå våren vara här?? Ha en fin tisdag!!
Kramar

2013-04-16 @ 06:48:38
Postat av: Mamman

Våren är här och då reser du till snön.????? Jaha????

2013-04-16 @ 20:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: