Onsdag morgon=kall morgon

Publicerat 2013-04-03 06:44:47 | i kategori Allmänt

Men det är ändå fint väder i alla fall! Det får man vara glad för.
 
Hade så himla mycket att stå i igår så det är därför det inte blev något inlägg. Efter jobbet åkte jag direkt och handlade. Sen var jag ute och sprang i ca en halvtimme, blev fyra kilometer till och med! Vädret var ju underbart igår alltså!
 
Efter det var jag ute med några kollegor och åt på Lilla Ölkafeet. Åt en jättegod kyckling med sallad till. Alltid kul att träffa kollegor som man inte träffar varje dag också. Kom hem ganska sent så det var bara att krypa ner när jag kom hem! 
 
Mina naglar börjar bli dåliga igen, de bara delar sig! Mycket irriterande! 
Återigen, tack för att ni läser, är jätteroligt!
 
Idag valet det jenasskjorta och fläta.
Postat av: Mamman

Skit i att måla naglarna 1 vecka, se vad det blir för resultat.
Hade du Larsa som sällskap i går kväll???

2013-04-03 @ 20:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: