Rutinen fick smäll på käften

Publicerat 2013-04-09 21:16:58 | i kategori Allmänt

Haha, rent ut sagt! Ni har säkert förstått att jag tycker det är lite krångligt det här med äta/träna rutiner. Äntligen tyckte jag ändå att jag var på G liksom, denna vecka kändes välplanerad och bra. Meeeeeen, att först laga mat och sen planera in en tur till gymmet var ingen bra idé. För mig är det ändå en stor bedrift att ta fram köttfärsen på morgonen ( att jag kom ihåg det idag är fasen en stjärna i kanten till mig!!), förbereda mig mentalt under dagen för matlagning, stå och gråta över löken, använda gjutjärnsgrytan (som är sjukt jobbig att diska) och sist men inte minst städa upp röran efter mig.
 
När detta stor projekt således är genomfört är jag väldigt stolt över mig själv! Ska jag då masa mig iväg till gymmet OCKSÅ??? Nä, inte idag i alla fall. Tack vare denna så kallade käftsmäll har jag dock lärt mig att gymbesök inte bör planeras in på matlagningsdagar Och vise versa. Nu har jag i alla fall en jädra massa mat i frysen vilket bör underlätta inför kommande gymbesök! 
 
Hur funkar era morgon/mat/tränings/kvällsrutiner?
 
En trött och ändå lite (en sådär 65%) nöjd tjej säger godnatt.
 
Hittar så sjukt mycket söta bilder ibland! Visste ni förresten att den lugna och behagliga känsla man får när man tittar på en kattunge kan jämföras med känslan efter en orgasm? Oviktigt vetande från tjejtidning för flera år sedan.
 
Postat av: Johnnie

"För flera år sedan" haha men det la du på minnet?

Och vadå orkar inte gå till gymmet, skärp dig nu!!
För mycket glarre ;)

2013-04-10 @ 06:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: