Sååå fint

Publicerat 2013-04-13 21:04:08 | i kategori Allmänt

Vi har en vinnare i tävlingen! Jennie vann, vi har varit och tittat på brudklänningar ihop med Lisette. Och så fin hon blev! Fick kämpa för att inte börja gråta, fina fina Lisette, hon blev så vacker! Men ni får vänta med att se bilder till efter den 24:e augusti.
 
Jennie, nu får du bestämma en rubrik på ett av mina inlägg! 
 
När jag kom tillbaka från Kungsbacka fikade jag med Eva Due, var jättekul att prata en massa och ha skoj bara! 
 
Sedan tog jag mig (i taxi!!!) ner till Apelviken. Så mysigt att vara här. Skojade till det med mina syskon som ni ser här nedanför!
 
Ett bra gäng med med lyckat resultat!
Syrran och jag!
 
 
Titta titta!
 
Jag och syrran!
 
Lika sjuka allihopa!
Postat av: Jennie

Hihi! Jag tror jag vill ha ett inlägg med "vad gör jag om fem år?" Och då vill jag att det ska inkludera det mesta;-) spännande och höra om dina drömmar och mer kortsiktiga mål här i livet;-) Kram på dej!
Ps. Det suger verkligen för mej som är så förrveten att inte få se klänningen innan augusti! Ds.

2013-04-13 @ 21:39:59
Postat av: Mamman

Jag tycker att det är ganska kul faktiskt att se alla 3 barnen "leka" på gamla dar. Nu leks det mer än någonsin:-)

2013-04-14 @ 20:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: