Valborgsmässoafton

Publicerat 2013-04-30 19:48:37 | i kategori Allmänt

Heeeeej mina kära läsare! Hur har ni det denna afton?  Själv har jag precis lagat god mat och druckit ett glas vin. Blir en lugn kväll idag på grund av dålig planering från min sida. Har dock hört att det hålls majbrasa i en park nära mitt område, man kanske skulle gå dit och titta? 
 
Vad hittar alla på ikväll? Hoppas ni har trevligt! 
 
Fredags... Eller jag menar Valborgsviiiin!!
 
Schnitzel, potatisgratäng och whisky-sås.
Postat av: Eva D

Så himla gott!!! Hoppas att du får en jätteskön kväll pinglan! Nu taggar vi Summerburst! :D

2013-04-30 @ 19:50:32
Postat av: Robin

Maten ser ju fantastisk ut!!!!
Blev en lugn kväll kollade fotbollen.
Tagit ledigt idag! Grymt bra väder!

2013-05-01 @ 08:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: