Alla hjärtans dag

Publicerat 2013-02-14 20:29:12 | i kategori Allmänt

Stressigt värre på jobbet men roligt med lite action! Svårt när man inte kan allt när det är mycket att göra men det har löst sig bra! 
 
Efter jobbet var det äntligen dags för en uppfräschande ansiktsbehandling med c-vitamin. En sterling tjej som tog hand om mig och givetvis lyckas man somna under tiden ansiktsmasken verkade. Nu är huden fräsch och fin och det känns väldigt bra!
 
Till en mindre rolig sak.... Jävla matvanor, inget flyt på den (eller träningsfronten) alls just nu. Det händer för mycket runt omkring så man prioriterar bort dessa två lite... "Inte bra" hade min kära PT-Sandra sagt tror jag. Borde skaffa en ny PT, kan rekommendera alla att i alla fall testa! 
 
Stanna kvar så ska ni strax få en rolig nyhet!!! 
 
Dagens ansiktsbehandling gjordes här!
 
Fräsch och fin hy! Fick lite AHA-pendling på köpet! Imorgon är det hårmanens tur att få sig en uppryckning!
 
 
 
Postat av: Nina - Glamourmamman

Bara att ta nya tag - du vet ju hur du ska göra :-) Alternativet är att du frågar om PT-Sandra kan komma ner till Malmö ett par gånger i veckan :-)

KRAM

2013-02-14 @ 20:31:18
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: Anonym

Idag kommer du till mig :)

Svar: Ja och så bra det blev!
Jennifer Carlsson

2013-02-15 @ 08:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: