Dagens sista

Publicerat 2013-02-10 21:34:13 | i kategori Allmänt

Nu ligger jag här hemma i min soffa under filten. Kollrat på "så ska det låta" och nu är det "Valentines day" på femman.
 
Lite trött trots allt men det är konstig med tanke på hur mycket och hårt jag sovit denna helgen. 
 
Haha, givetvis måste det ju hända en Bridget-sak varje dag. Eva släpper av mig på stationen i Falkenberg, jag börjar gå mot spåret jag ska åka från. Halvvägs kommer jag på att jag inte borde stå vid spåret där tåget från Malmö kommer, utan självklart på andra sidan. Totalt dum i huvudet alltså! Två sekunder efter jag vänt ringer Eva och undrar vad jag håller på med!!! Haha, jag är ju totalt hopplös! Men det gick ju bra, kom ju på det liksom :)
 
För en timme sedan kom jag från från en långpromenad med Maria runt Västra Hamnehjärta i Malmö, jättefint område, ja tack till boende där!!! (In your dreams typ!!)
 
Önskar er en trevlig kväll och en bra start på den kommande veckan! 
 
Här kanske?
 
Vackert!
Redo för promenad, tyvärr blev det lite kallt mot slutet.
 
 
Postat av: Nina - Glamourmamman

Ja, Malmö är vackert! Snart dags för dejt hoppas jag :-) Ha en fin start på veckan nu!

KRAM

Svar: Dejt inbokad ju! :)
Jennifer Carlsson

2013-02-10 @ 21:49:36
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: Robin

Haha du e så BRIDGET!!! men charmigt!
Jag såg oxå på nymo och PT Loffsan! Verkade grymt bra!!!!
Ha en fin start på veckan!!!

2013-02-11 @ 06:49:08
Postat av: Robin

Och om du flyttar in i Tornet typ högst upp kan väl jag få va inneboende va?? =)

Svar: Givetvis Robin!
Jennifer Carlsson

2013-02-11 @ 06:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: