Flyttkalas

Publicerat 2013-02-25 22:08:19 | i kategori Allmänt

God afton! Hoppas ni haft en bra dag! 
 
Själv hoppade jag upp ur sängen idag på morgonen i god tid, åt en stadig frukost och tittade på Nyhetsmorgon, fantastisk start på dagen! HAHAHAHA! Någon som gick på det??? Inte piggaste tjejen i stan men det gick helt ok. 
 
Jobbat hela dagen, börjar komma in bra i det nu känns det som! Trivs bra med kollegor och uppgifter.
 
Efter jobbet kunde jag naturligtvus inte tacka nej till en fika med Maria och hennes kompis Jennie trots att jag egentligen borde åkt hem och flyttat undan lite saker. Men det gick bra i alla falla, hann faktiskt med både och och känner mig ganska lugn ändånär dock trött nu igen.
 
hämtade ut massa bikins från HM också, alla var jättefina faktiskt, inte ofta det händer minsann!!
 
Innan flytt av saker...
 
Efyer flytt av saker, blev så fint så!
Vad tycker ni?
 
 
Postat av: Pappa

Fint de blev, de var ju lite trångt innan........

2013-02-25 @ 22:36:15
Postat av: Robin

Jag gick på det!!!!!!!
Va dum jag känner mig nu!
Blev snyggt, men, Inga bikini bilder??? Asg

2013-02-26 @ 06:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: