Ledig ledig ledig!!!!

Publicerat 2013-02-15 20:31:27 | i kategori Allmänt

Idag när jag satt i frisörstolen kom jag plötsligt på att DET ÄR FREDAG! Detta innebär följande:
 
Ett glas rödvin
Emporia (igen!!)
SATC 2 (igen!!)
Göteborg???? Kan verkligen inte bestämma mig! 
Sovmorgon!
 
Var och klippte mig idag som sagt! ÄNTLIGEN! Klippte mig hos Madde på Vassastrå i Malmö. Är verkligen jättenöjd, håret är snyggt fräscht och fint blondt! 
Vad tycker ni? 
 
Lite läskigt nära kanske? Haha! 
 
Förresten, på bussen hem höll det på att bli värsta bråket. Två vuxna karlar (en stockholmare och en skåning) som diskuterade huruvida man skulle lämna sittplats eller inte. Vilken dramatik det är här i storstaden!!! :) 
Postat av: Madeleine

Fint :)

2013-02-15 @ 23:32:02
Postat av: Robin

Tycker supersnygg i håret!!!

2013-02-16 @ 16:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: