Morgonstund.... Som fan

Publicerat 2013-02-06 06:21:52 | i kategori Allmänt

Jaha, då är man på tåget mot Göteborg, är där om tre timmar! Mörkt är det och snöar gör det!
Som vanligt när en annan ska göra något så måste det ju bli lite krångligt. Typiskt! Åker ner med rulltrappan mot tåget i godan ro och kommer givetvis på att jag inte köpt någon biljett! Nu för tiden hoppar jag ju bara på tåget och visar upp pendlarkortet, tror dock inte att det hade funkat i detta läge. Men jag hann köpa biljett som sagt och nu är jag på väg. 
 
God morgon på er! 
 
Hade det inte varit för att jag varit så otroligt trött hade man nästan känt sig lite "city-chick".
 
Vad tycker ni om mitt iPad-case? Egenhändigt uppfunnedärmed hjälp av en partyväska. Får funka tills jag hittar något fint jag vill ha!
 
Postat av: Robin

Hade så trevligt, även om du missade lurarna! Nästan bud på köpa ett par i Götet va? =) hoppas resan går bra och att du får fantastiska dagar!!!

Svar: En till som är uppe med tuppen idag ser jag! :) ha en bra dag!
Jennifer Carlsson

2013-02-06 @ 07:06:02
Postat av: Maria

Haha att vara på väg att ta tåget utan att köpa biljett kommer du göra fler gånger!! Man blir lite "bortskämd".. :)

Svar: Är helt övertygad om det! Haha!
Jennifer Carlsson

2013-02-09 @ 17:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: