På besök

Publicerat 2013-02-10 14:51:02 | i kategori Allmänt

Nu sitter jag på tåget igen på väg ner till Skåne, beräknas anlända runt 17, lite tid framför mig med andra ord. Mycket folk på tåget också.
 
Har i alla fall fåttvträffa Eva och Jonas! Känns bra! Detta inlägget vill jag även tillägna Jonas som också börjat läsa min blogg! Mange tack som man säger.
 
Vad ska jag göra när jag kommer hem då tro... Lite mat såklart och kanske en promenad om det vill sig väl!
 
Denna fina och goda tårta fick jag smaka på hos Eva. Gjord av hennes mamma och syster, ett riktigt konstverk!
Hälsade på Jonas på jobbet, någon som behöver en husvagn??
 
Stor-säljarn (stekarn) i egen hög person! 
 
Haft en mycket mysig helg trots att den inte blivit riktigt som planerat men det har varit bra ändå. Melodifestivalen på tv med familjen kan ju inte bli fel! 
Postat av: Eva J

Haha..ser ut som jag ger fingret åt Hallands camp;) mysigt att träffa dig igen! :)

Svar: Men Eva då!!haha så får man inte göra! Detsamma detsamma! :)
Jennifer Carlsson

2013-02-10 @ 15:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: