Packa packa

Publicerat 2013-02-05 22:25:28 | i kategori Allmänt

Jaaa, för ungefär två timmar sedan gick det upp för mig att jag ska ju för tusan vara borta i fem dagar. Ska vara i Göteborg onsdag till fredag och efter det passar jag på att åka hem och hälsa på min familj när jag ändå är i krokarna. Som det ser ut nu kommer jag antagligen besöka Falkenberg på lördagen också och kanske gå ut en sväng om det är så att det händer något. ganska spontan kanske så vi får se.
 
Tycker faktiskt (även om det är jobbigt att packa) att det ska bli kul att åka omkring lite, alltid bra att se sig omkring. Sen att jag ska åka härifrån Malmö imorgon vid sex är väl inte heller jättepeppande med tanke på hur trött jag varit varje morogn det senaste. Men det är ju ändå något kul jag ska göra så det kommer gå bra. Blir ill att köpa kaffe på stationen.
 
På torsdag ska jag och Emelie på After Work i Göteborg. Ska också bli mycket trevligt.
 
Som tur är har jag med min lilla iPad vilket gör att jag kommer kunna blogga också. Vilken investering alltså! Jättenöjd.
 
Ha en fin kväll hörrni!
 
Packa packa, kanske är klar snart, usch, måste gå och lägga mig....
 
Det är inte roligt när Metron inte fungerar.... Men då får man tid att ta fina bilder istället! Kallt men vackert.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: