Slå katt ur tunna???

Publicerat 2013-02-11 20:30:14 | i kategori Allmänt

Lurad idag på middagsrasten. Svenska kollegan lurade i mig att danskarna igår la ner en katt i en tunna och sedan slog på tunnan så att katten blev livrädd och skrek. En annan gick ju (nästan i alla fall) på det och tyckte att danskarna var djurmisshandlare som gjorde på detta viset. De danska kollegorna var ju givetvis inte sena att hålla med när det skämtades. Ja alltså man vet ju inte vad olika land har för konstiga traditioner. Om jag förstår det hela rätt så gjorde man såhär, FÖR 100 år sedan! Inte igår... 
 
Jaja, ikväll har jag ringt massa samtal, ni vet sådana som bara måste ringas, jobbigt. Sedan åt jag farmors jättegoda köttbullar till kvällsmat! Hon är så duktig min farmor! TACK!
 
Efter det blev det lite yoga igen, skulle dock behöva gå på ett rejält styrke/konditionspass. Känner att jag behövevänlig av med lite energi!
 
Ser ganska gott ut va?!
Och hoppsan, köpte visst ett fint litet linne på BikBok, kostade bara 99 kr ju...
 
Trevlig kväll! 
Postat av: Maria

Hahaha jag visste att det skulle hamna på bloggen!! ;)

Svar: Och jag behövde inte ens säga det till dig!
Jennifer Carlsson

2013-02-11 @ 20:35:01
Postat av: Pappa

Det där med ett ordentligt träningspass lät som en bra idé;-)

Svar: Indeed!
Jennifer Carlsson

2013-02-11 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: