Tacos och sällskap!

Publicerat 2013-02-18 22:50:49 | i kategori Allmänt

Hej på er!
Till att börja med vill jag bara skriva och tacka för att ni är så många som läser! Jätteroligt att se!
kom gärna med förslag på om det är något speciellt ni vill att jag skriver om. Det händer ju inte konstiga saker varje dag tyvärr, annars brukar det kunna vara lite underhållande!
 
Idag var det dags för jobb igen, galet trött innan jag kliver ur sängen, heeelt otroligt alltså! Vad gör ni för att komma upp i tid på morgonen?
 
Jobbet gick bra, det flyter på och är riktigt tervligt och man lär sig mer och mer.
När vi sedan skulle hem var det lite krångel på kollektivtrafikssidan om man säger så. Slutade 16:00, hemma 18:00... inte så upphetsande.
 
Madeleine och hennes hund Ella var här ikväll. Vi åt tacos! Gott gott! Kollade även lite bilder från Vegas-resan för ett par år sedan. Jätteglad att jag åkte dit faktiskt!
 
Imorgon är en ny dag, ska försöka få med min iPad så jag kan uppdatera lite mera.
 
Bjuder faktiskt på lite Vegas-bilder!!
 
En otroligt vacker kväll i Vegas.
 
Loubutains!!
 
Los Angeles!
 
Det var här jag lärde känna min "partner in crime", Emelie!
 
Önskar att jag snart kan besöka New York. Tror jag skulle trivas bra där! :)
Postat av: Robin

För att orka gå upp tidigt brukar jag lägga mig tidigt oxå, typ 21:30-22:00 då funkar det att gå upp vid 06.
När det gäller New York så e en av mina drömmar att flytta dit i en takvåning!! Va där för något år sen! Fantastisk stad! =)
SKÅNETRAFIKEN SUGER!!!!

Svar: Haha! Gilla Robins inlägg! :) takvåning hade varit drömmen bigtime! Vi får tänka ut hur vi ska lyckas!
Jennifer Carlsson

2013-02-19 @ 06:45:32
Postat av: Robin

Jag spelar på lotto!!! =) vinner jag så flyttar vi haha

2013-02-19 @ 07:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: