Tåg tåg tåg tåg tåg...

Publicerat 2013-02-24 20:11:25 | i kategori Allmänt

Är mer på tåget än hemma känns det som! Ska nog skaffa mig ett eget flygplan tror jag... Eller en helikopter kanske är lättare att landa med! 
 
Hade en trevlig kväll med gamla kollegorna igår. Var på Grappa i Varberg, åt en supergod ceasar-sallad och crème brulé! Var dock väldigt trötharvar ju inte hemma innan fyra halv fem i lördags morse... Men skoj hade vi! 
 
sidan har vi firat min mormor som fyllde 80 år. God mat och tårta blev det! Sen hade jag sådan tur att jag fick träffa Emma och Helena en liten sväng innan jag åkte hem! Helena ska snart bli mamma! Ser ganska mysigt ut ändå! 
 
Har sammantaget varit en bra vecka och helg, nu tar vi tag i kommande vecka igen! Snart lön också! Känns som om det är på sin plats! 
 
Ha det fint alla! 
 
Gårdagens dessert!
Dagens dessert! Lite träning kanske vore på sin plats efter denna helgen
 
Alla ska få vara med och fira!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: