Tävlingen

Publicerat 2013-02-02 15:00:00 | i kategori Allmänt

Fick en fråga om hur det går med måndags-slik. Skrev för några dagar sedan en fråga till er som läser om någon visste vad "slik" (lärt mig rätt stavning) betyder på danska.
 
Svaret är godis!  Vinnaren är Lina!!!! Grattis till vinsten! Lina kommer nu få bestämma vad ett inlägg ska handla om. Hon har redan hintat lite om vad det kommer bli.
 
Har ni sett hur fin bloggen blev förresten? Är jättenöjd. Det är Anna på annaform.se som har fixat den.

Fick en inflyttningspresent av Linnéa! Henne ser ni på bilden nedan! HEPP HEPP!!
 
 
 
 
Postat av: Pappa

Jag tycker att du ska göra ett inlägg där du förklarar danskans siffersystem: halvfems, träss, halvfjärs och köttfärs eller vad det nu heter;-)

Svar: Haha, det finns faktiskt en logik i det fick jag förklarat det för mig igår. Fattade inte riktigt dock...
Jennifer Carlsson

2013-02-02 @ 15:21:43
Postat av: Linnéa

Nauw, tack!! Det va ju en fantastik bild du hade i dina gömmor. . . Hepp Hepp

2013-02-02 @ 15:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: