Tisdagen

Publicerat 2013-02-12 21:43:24 | i kategori Allmänt

Hej hej! Mycket att uppdatera idag!
 
Mycket skratt på jobbet pga diverse situationer, till exempel ofarliga felringningar från min sida! Började med att jag skulle ringa upp en kund, slår numret som står på lappen jag har framför mig. En röst börjar tala och säger att jag kommit till "BASF Coatings". Fattar ingenting men inser att det är min kollega Marias röst jag hör. Men hon sitter ju framför mig??? Till slut fattade jag i alla fall vad som var fel. En norrman ringer mig och fråga om en "nånting, nånting" på norska. Ojojoj, förstod överhuvudtaget inget alls, kopplar till norska siden vilket jag tror kunden uppskattade! Ok, nytt försök med kund nr 1. En trevlig röst på telefonsvarare säger: "Välkommen till Liseberg....." HahaHaha!!!! Att jag inte dog efter detta. Typiskt Bridget!!!! Men skoj var det och Miranda fick ju sig ett gott skratt också!
 
Sedan var det dags för badminton-match mellan Norge och Sverige! (Sverige på ett ben). Norge tog hem vinsten, imorgon blir det pengautdelning på kontoret. Bra match! 
 
Och sen då en Caramel macciato från Starbucks, efter den fick jag ont i huvudet och kände mig packad (sugarrush bigtime?) så var tvungen att springa en sväng. Hittade en mysig liten "slinga" att springa på.
 
Uppladdning innan matchen, jättegod Ceasarsallad pop ett mysigt café nära jobbet.
 
Serve-ess... eller nått, ingen koll!
 
Coolt, på Kastrup!
Lite för lycklig för att vara på Starbucks kanske? Jag som inte ens är en kaffe-nörd! Men trevligt i allà fall!
Postat av: Nina - Glamourmamman

Underbart att följa dig och ditt galna liv :-)

KRAM

2013-02-12 @ 21:55:41
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: Maria

Haha ja det har varit en händelserik dag, minst sagt!! :o)

2013-02-12 @ 22:05:50
Postat av: Bittan

Så roligt att läsa om ditt nya liv...men vad ni äter;)))Ha de så bra:)

Svar: Ja visst gör vi! Heeeela tiden! Inte lätt att vara hälsosam på det här stället!Kram
Jennifer Carlsson

2013-02-12 @ 22:43:00
Postat av: Robin

Älskar ditt Bridget liv haha förgyller morgonen =)
Men att Norge kunde vinna i badminton, skärpning Carlsson!!!

2013-02-13 @ 07:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: