En bäddmadrass

Publicerat 2013-01-17 07:00:00 | i kategori Allmänt

Det behöver jag. Jag vill ha en som är 1,80. Den ska inte vara alltför tunn heller. Jag har ju lyckats att få en stooor säng nu och för att den ska kunna utnyttjas på bästa sätt tycker jag det vore på sin plats med en hel bäddmadrass.
 
För att försvara mitt köp så är det ju faktiskt så att jag inte kommer vilja ha en 1,20-säng resten av mitt liv så därför är det lika bra att köpa en stor bäddmadrass redan nu så slipper man det sen när man ska köpa en egen stor säng.
 
Eller hur?
 
Dags att jobba!
 
Ha en bra dag!
 
Postat av: Sofie

Bra investering för framtiden tycker jag!:D
Riktigt fina golv du har du också!

Svar: Visst är dem! Helt underbara och ännu bättre nu när de inte är fulla med smuts, kartonger och saker. Ordning och reda! :)
Jennifer Carlsson

2013-01-17 @ 13:35:50
Postat av: Robin

Smart drag ifall man blir strandad i Malmö och inte kommer hem =) då vet jag vart jag ska gå asg

2013-01-18 @ 06:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: