Vad händer i Köpenhamn då?

Publicerat 2013-01-07 18:10:26 | i kategori Allmänt

Många av er undrar säkert vad som väntar i Köpenhamn!
Det ska jag berätta för er.
Jag ska arbeta som kundservicemedarbetare på ett företag som heter BASF Coatings. Jag kommer sitta i telefon och ta emot ordrar från svenska kunder. Många är oroliga över hur jag ska klara det danska språket men som ni ser, inge snacke dænsk här inte.
 
Jag kommer förvisso ha kollegor från både Danmark, Sverige, Norge och Finland så man blir säkert influerad av både det ena och det andra.
 
Efter jobbet imorgon beger jag och pappa oss ner mot Skåne för att hämta nycklarna till lägenheten! Den är sååå fin, är jättenöjd! Den kostar därefeter men jag resonerar som så att om jag ska flytta till en helt ny stad där jag knappt känner någon, börja på ett nytt jobb och lämna allt tryggt här hemma kan det vara väl värt att bo bakvämt.
Och så har den DISKMASKIN!!!!!!
 
Här kommer ett litet smakprov!
 
Detta är hallen! Mer bilder på lägenheten kommer när den börjar bli mer hemtrevlig.
Postat av: Robin

Diskmaskin e sååååå värt det!!

2013-01-08 @ 06:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: