Ordning på livet

Publicerat 2013-07-05 11:08:00 | i kategori Allmänt

Vad skönt det hade varit med lite ordning på livet! Att man liksom hade lugnat sig lite och vetat vad man velat. Jag ångrar inte hur jag haft det de senaste åren men det hade varit så himla skönt att bara veta att typ "nu är det bra."
 
Det har ju hänt en del det senaste halvåret som jag verkligen inte skulle vilja vara utan. Hade dock velat att det skulle fortsätta längre. Bara så man skulle kunna skapa sig något här liksom.
Jag vill köpa en egen lägenhet som jag kan göra lika fin som denna, köpa en fin servis och fina glas som passar in i lägenheten. Ha en walk in closet med fina kläder. Jag vill liksom ha något varaktigt nästa gång. När jag bodde i min lägenhet i Falkenberg har jag ju alltid vetat att där kan jag inte bo hela livet. Här i Malmö har jag haft samma dilemma med just denna lägenheten. Nu ska jag flytta hem till mamma och pappa och där kan jag ju inte heller bo hela livet.... Man tröttnar lite på att inte ha något klart för sig vid 27 års ålder. Men å andra sidan, ibland är det bra också.... Skit samma, det löser sig säkert en vacker dag! 
 
Deppigt fredagsinlägg? Sorry för det! Ha en riktigt bra helg, jag får hit Zanna och Eva och vi ska ha så kul så! 
Kram
 
 
Detta är den service jag vill ha, Rörstrand Swedish Grace
 
Postat av: Mamman

Vem??? Och då menar jag VEM har en varaktig WALK IN closet??? Ja inte du i alla fall:-)

2013-07-05 @ 23:07:32
Postat av: Frida m

Människan är aldrig nöjd och gräset är inte alltid grönare på andra sidan. Dock är drömmar och mål i livet viktiga och det är dem som håller en vid liv och gör så att man fortsätter kämpa.
Vad jag menar är att en dag kommer du hitta den där drömlyan, du kan köpa den fina servisen och kanske till och med ha en Walk in closet (vem vill inte det???;) eller så dyker det upp andra saker i livet som gör att man kommer på annat som man hellre vill.
Du är grym som tog pick och pack till Malmö bara sådär.
Jag lovar att om du fortsätter vara den du är och aldrig slutar drömma och ha stora mål i livet så kommer du kunna gå hur långt som helst.
Jag hejjar på dig!
Kramar

2013-07-07 @ 23:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: