Picknick

Publicerat 2013-07-03 19:02:59 | i kategori Allmänt

Gårdagens picknick blev ju bara så lyckad! Förutom de jobbiga småkrypen i slutet. Det kom även två hundar och hälsade på men det vara bara mysigt. Så söta! Idag har det bara varit slappe-dag med filmer. Börjar egentligen känna att jag borde röra lite på mig. Hade ju en liten tanke om att jag borde träna en massa nu när jag är ledig. Men hur skoj är det egentligen? Kanske kan vänta några veckor till? Jag har ju ändå semester! :) 
 
Nä, nu ska jag fortsätta på mitt äta-slappa-tema och gå och köpa lite mat! Ha en trevlig onsdagskväll allihopa.
 
Picknick-outfit! Perfekt för vädret faktiskt!
 
Helt ok utsikt. Heja Malmö!
 
 
Postat av: Robin

Alltid lika fin! Låter som en underbar semester!!! Njut! Kramar

2013-07-03 @ 22:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: