En mathelg!

Publicerat 2013-06-30 23:27:42 | i kategori Allmänt

Gud vad jag har ätit massa goda saker i helgen alltså!!! Snacka om att starta semestern på ett bra sätt! Har faktiskt inte gjort så mycket mer än ätit sovit och umgåtts med kompisar denna helgen. Jobbade heeeela veckan ju, då blir man lite sliten! Men imorgon, då ska jag minsann till Malmö!!!! Jag tar med mig Lisette ner också och vi ska ha så mysigt så!
 
Ni får lite bilder och så lovar jag ännu mer skoj i kommande vecka! Hoppas er helg varit bra!
 
 
Sjukt god mat på Ocean!
 
Semesterölen !!!!!!!!
 
Semesterkvällsmat!
 
MEN!!! Detta var ju inte ok att hitta första juli! Har ni förresten sett att jag har en fotograf??!!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: