Gårdagens fest

Publicerat 2013-03-03 21:06:27 | i kategori Allmänt

Det här ämnet får ett helt eget inlägg!
 
Vi var 13 tjejer som träffades hemma hos Maria igår, vi åt go mat, drack gott och shottade dessutom hallon/lakrits-shots. Himla gott!

Det var jättekul att träffa fler av Marias vänner, alla är så himla trevliga och goa!
Vi var alla fint uppklädda då kvällens tema var att man skule ha en klänning på sig som man inte visste när man skulle använda den igen. Det var många fina klänningar. Jag blev jättenöjd med min som jag hittade för 180 kr!
 
Senare på kvällen åkte vi till ett ställe som hette Akvariet och dansade natten lång. Idag var man som sagt lite sliten men kul var det iår i alla fall!
 
Här kommer lite bilder från kvällen:
 
 
Presentöppning!
Festfina!
Det är vekligen kul att klä upp sig ordentligt emellanåt!
 

Att jag blev glad när jag hittade detta i väskan i morse! Jag vet, barsnligt kanske men det är fortfaramde ett medlemsort till en nattklubb!!!! Det ni!
 
Postat av: Nina - Glamourmamman

Vad fina ni är!! Och din klänning är ju supersnygg :-)

Kram & gonatt

2013-03-03 @ 21:12:20
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: Robin

Sängen till kl 15??? Då missade du Vasaloppet? Och du såg inte Olsson vinna 5milen heller??? Hmm

2013-03-04 @ 06:48:58
Postat av: Madde

Va fina ni var :)

2013-03-04 @ 09:21:03
Postat av: Maria

Tack för en FANTASTISK kväll!!! :-)

2013-03-05 @ 10:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: