Inte så kaxig

Publicerat 2013-03-06 20:24:31 | i kategori Allmänt

Just nu e jag lite hängig måste jag medge. Lite förkyld faktiskt men tror det är på väg att gå över nu! 
 
Efter jobbet tog vi en snabbfika på Islands Brygge vid vattnet, väldigt fint men sen gick ju givetvis solen i moln. Blev lite kyligt då tyvärr! 
 
Hem direkt sen och har bara legat i soffan faktiskt, bäst att vila medans man kan!
 
På fredag ska vi på After Dark på Rondo i Göteborg ihop med jobbet, ska bli himla trevligt! Roligt att träffa alla kollegor som man annars bara pratar i telefon med.
 
Tror att jag går och lägger mig och tittar på tv i sängen strax, är ju Greys Anatomy ikväll!!!
 
 
 
Hemma i soffan!
Postat av: Duvan

Fin vårig tjej!! Men vad mysigt att man kan sitta ute! Har faktiskt inte haft premiär ute ens! Varmare i södern ;)Krya på dig pinglan!

2013-03-06 @ 20:31:48
Postat av: Robin

Trist att du börjar bli förkyld och hängig! Rejält med sömn brukar vara ett bra hjälpmedel, Greys har jag aldrig sett... Men kollar du inte på Mia på Grötö? Vill bara ha "hennes" stuga sååååå mycket! Hoppas på lotto!
Vilket bra kort på dig i soffan! På riktigt, lite mörkt med du blev bra!
Kram från PT kocken hahaha

2013-03-07 @ 06:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: