Vågade mig ut

Publicerat 2013-03-23 20:17:26 | i kategori Allmänt

Jag har verkligen inte gjort många nyttigheter idag inte! Har tvättat och aktiverat mitt danska bankkort typ. Hittade en ny frisyr också! Köpte även ett slags volymspray, funkar antagligen inte men prova kan man ju alltid. Från BlowPro. Återkommer med en recension. :) 
 
Nu ska jag lägga mig ner i soffan och titta på en film! The Words med Bradley Cooper, snygg kille. 
 
Solen fortfarande upp kl 18. Har precis hämtat en pizza som kostade mig 40 kr!!!!!!! Helt sjukt, den var god också!
 
Kvällens underhållning.
 
Postat av: Robin

Fast nu blev det väl ändå fel, inte gjort nyttigheter, tvättat 1 poäng, fixat bankkort 2 poäng! Nu finns det bara gå till vårdcentralen kvar på din to do list väl?? =)
Maten såg ju jättegod ut!!!! Men du har fortfarande inte berättat VARFÖR I HELVETE DU GÅR MED FN KOKOSNÖT I VÄSKAN FÖR?!?!??!!!???!!??!!?!?!!?!?!! =)

2013-03-24 @ 09:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: