En första gång för alla

Publicerat 2013-11-16 11:28:09 | i kategori Allmänt

Är i skrivande stund på väg till Göteborg för en helg med mamma Jennie och Nina. Ikväll ska vi på Ladies Night. Har aldrig varit där men ryktena om en vild kväll florerar ju kan man säga... Vet nog inte själv vad som väntas.
 
Till dagens dilemma! Jag ska för första gången sedan vi blev ihop, sova utan Peter! Hur ska detta fungera? 
Har ni märkt att min känslomässiga sida blir mer och mer framträdande? Man känner sig som en mes men det är lite mysigt ändå.
Jag har i alla fall lämnat ett substitut så att han inte ska glömma av mig under tiden jag är borta, hoppas att det hjälper! 
 
 
Postat av: Pappa

Kul att du bloggar igen:-)
Sova ensam kan vara gott, man slipper alla snarkningar;-)

Svar: Det är nog mest Peter som har ont av snarkningar!
Jennifer Carlsson

2013-11-16 @ 17:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: