Vilkett uppehåll!!!

Publicerat 2013-11-09 09:22:00 | i kategori Allmänt

Har verkligen inte haft någon blogg-inspiration på jättelänge. Bloggningen är ett väldigt bra tidsfördriv när man inte har något att göra men nu för tiden har jag ju nästan alltid sällskap till exempel. Men till och med Peter efterfrågar lite blogginlägg emellanåt så jag kanske borde fortsätta?
 
Tycker att det är lite svårt att veta vad jag ska skriva om. Vägen till och från jobbet är inte så intressant som tidigare liksom. Det finns ingen "coffee-to-go" att ta kort på eller något annat mer än skog egentligen... Jag trivs otroligt bra så som jag har det nu så det är verkligen inte det det handlar om. Har bara lite svårt att lista ut vad som är intressant för er att läsa om. 
 
Är på väg till jobbet nu, jobbhelg it is! Ha en fin lördag!
 
 
Smögen!! Är det sommar snart igen?
Postat av: Mamman

Ääääääntligen!!!! Jag ser fram emot vinter, OMM den innehåller ginster och snö, annars kan de kwetta. Snart sommar igen, tiden går fort.

2013-11-09 @ 18:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: