Getting seriously

Publicerat 2013-10-09 07:07:50 | i kategori Allmänt

Sedan jag flyttade hem från Malmö har jag nog inte bott borta från Peters lägenhet mer än två nätter. Många försöker liksom säga till mig att "men Jennifer, då bor du ju där nu". Jag har ändå inte varit riktigt övertygad, jag har ju ändå min lilla lägenhet kvar och så. Men när jag kommer på att jag tycker det är mest logiskt att cykla den vägen hem och nu även har tagit dit min eltandborste och en riktig borste istället för "extraborsten" så kan jag kanske också nääästan tycka att jag bor där. :) 
 
Och i helgen har han planerat någon slags hemlighet, denna gången är det nog inte en tårta. Tror vi ska vara borta hela helgen! Spännande! 
 
Reservborsten byts ut mot den riktiga!
Postat av: Robin

Det är inte mycket bloggande nu Carlsson

Svar: Det har du rätt i! Lite dåligt va? ;)
Jennifer Carlsson

2013-10-28 @ 07:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: