I väntan på bättre tider

Publicerat 2014-01-06 13:30:10 | i kategori Allmänt

Hej!
Dags för lite uppdatering. Har precis komit hem från en fantastisk promenad i ösergnet och snålblåsten. Kallt som tusan så nu är benen alldeles röda. Skönt att kunna sätta sig under en filt och titta på Gossip Girl och blogga lite.
 
Ibland behöver man en paus ifrån det mesta, ibland är den frivillig och ibaldn ofrivillig. Förhoppningsvis kanske pausen har gjort sitt lilla till och att man ska ha lite mer ork till annat än att bara sitta i soffan och titta på TV.
 
Nytt år, nya tag eller vad säger man?
Min tanke är att blogga för att det är skoj, lite uppdateringar när det passar och när det finns saker som jag vill dela med mig av.
 
Hoppas ni alla haft en bra jul och nyår och ser fram emot ett nytt år: 2014
 
 Nyårsfrisyr
 
 Detta ska jag tänka tillbaka på när vi går av planet i Costa Rica om exakt 16 dagar!!
Postat av: Robin K

Kul med nytt inlägg!!! God fortsättning på nya året! Kram

2014-01-06 @ 13:33:52
Postat av: .charlotta

Du var såå fin i håret på nyår. Grymt att du fixt det själv vilket jag antar du gjorde :)

Svar: Det gjorde jag faktiskt och det var jätte enkelt! Jag kommer över till Toronto och visar! ;) hoppas ni har det bra! Kram
Jennifer Carlsson

2014-01-16 @ 03:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: