Önskeinlägg - Vad gör du om fem år?

Publicerat 2013-04-22 22:18:58 | i kategori Allmänt

Om fem år önskar jag att mitt liv ser ut såhär:
 
Jag har ett bra och stimulerande jobb som jag gärna går till varje dag, jobbet är väldigt viktigt för mig. Jag har en man/sambo  som jag är kär i och som är kär i mig och som delar mina intressen som att till exempel åka skidor, träna och åka på lyxiga solsemestrar. Han är en riktigt bra vän som jag kan lita på och anförtro mig till. Helst har vi ett hus någonstans nära havet, gärna på västkusten men ändå nära en stor stad. Om jag inte har besökt New York så ligger det långt upp på todo-listan. Skidresor görs varje år, helst till Alperna men ställen som Åre och Hemsedal fungerar också. Äntligen har jag landat och vet vad jag vill ha och känner mig trygg och lugn.
Jag vill gärna tro att jag har möjlighet att hålla på med ridning och hästar. Det är viktigt att ha fritidsintressen.
 
Detta är i stora drag hur jag vill att livet ska se ut. Det borde rimligtvis inte vara några större problem men man vet ju aldrig. Alltid spännande at se hur det blir med sådana här saker.
 
Är fruktansvärt trött nu så dags att sova för min del.
inte gjort annat än att vila och tittat på film idag. Såg filmen "Bitchkram", jättemysig film faktiskt.
 
Sov gott mina kära läsare!
 
 
Postat av: Robin

Äntligen är du tillbaka! Har saknat din blogg!!!!

Svar: Kul att höra! :)
Jennifer Carlsson

2013-04-23 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: