Vackert ute

Publicerat 2013-08-28 18:41:28 | i kategori Allmänt

Sitter för tillfället på bussen hemåt och tittar ut på de fina vyerna. Det är verkligen så fint i solen.
 
Måste säga att jag för tillfället är ganska nöjd med livet. Hade sådan ångest när jag lämnade Malmö, det kändes verkligen som om livet var slut. Barnsligt, jag vet. Men nu är jag ganska nöjd med att bo hemma. Att kunna ta en tyst och lugn kvällspromenad utan massa bilar och folk. Att kunna se massa fin natur och ha ännu närmare till havet. 
Känner mig numer som "en riktigt storstadstjej".... som trivs riktigt bra på landet och i en mindre stad.
Det kan ju givetvis ändras som ni vet men just nu känns det helt ok! :) 
 
 
 
 
Postat av: Elina

Sitter och småskrattar lite då du har lyckats fotografera huset jag bor i! :D Det gråa som ligger precis jämte ladugården.

Svar: Det var inte dåligt! Måste änt det på mig! ;)
Jennifer Carlsson

2013-08-30 @ 19:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: