Finally!

Publicerat 2013-01-21 21:47:15 | i kategori Allmänt

Hej på er!
 
Nu är jag så klar jag kan bli för tillfället! Eller just det.... Smink/smycken kvar att fixa med men det är inte sååå bråttom.
Är väldigt nöjd med resultatet måste jag säga, passar verkligen mig det här! Jättefint blev det! Trivs bra här hemma. Har dock inte hunnit utforska staden och området så mycket ännu men det ska jag väl hinna med det också.
 
Just nu är kanske det största problemet att naglarna ser ut som skit, kanske dags att fixa till dem lite.
 
Här har vi lite bilder på hur jag bor:
 
Hallen som är riktigt stor och rymmlig.
 
Hittade fina tavlor på Gekås, lite pepp och så var de fina också!
 
 
En ny soffa att somna i på kvällarna, kan berätta att den fungerar utmärkt till detta ändamål.
 
Sov gott!
 
 
 
 
 
 
Postat av: Eva

Snygg spegel!!! Blev det den på Jysk? Fin iallafall!!
Stor kram :)

2013-01-21 @ 22:23:39
Postat av: Den första Eva;-)

Ser ju jättemysigt ut:-)

2013-01-21 @ 22:36:31
Postat av: Robin

Måste ju bryta mönstret och INTE vara en Eva som kommenterar! =)
Det ser sjukt hemtrevligt ut! Hoppas du
Kommer trivas!! Lite nyfiken på köket faktiskt!

Svar: Bilder upplagda, dock mitt första riktiga kök, har inte hunnut "pynta" så mycket.
Jennifer Carlsson

2013-01-22 @ 06:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: