Håret

Publicerat 2013-01-28 19:50:33 | i kategori Allmänt

Jag och mitt hår har inte riktigt varit överens idag...
 
Ville ha lite fint och vågigt självfall, det såg bra ut när jag tog på mössan i morse, eller ja, helt ok i alla fall. När jag kom till jobbet kändes det inte så toppen direkt. När jag sedan såg mig i spegeln såg jag att det inte såg toppen ut heller. Så typiskt. På med mössan efter jobbet och så såg det helt ok ut igen när jag kom hem.
Beklagar att jag ser ut som ett barn på bilden, det är ögonbrynen som gör det. Måste färga och fixa dem snart! Lisette!!!!! Varför bor du inte i Malmö?????
 
Efter tredje uppladdningen blev det rätt, suck, lite strängt. Men visst, här är håret fint, varför kunde det inte var det hela dagen? Topparna är INTE så gula, måste ha med vita skjortan att göra. Ombre???

Har precis sprungit en liten sväng, mest för att röra på mig lite. 
Tränade ju igår, galen träningsvärk!!!! Eller ja, värre har det väl varit men det gör redigt ont.
 
På jobbet tog jag min första order idag, känns bra, spännande att lära sig nytt.
Har inte så mycket mer att skriva idag tyvärr... Ska kolla på Ullared-serien nu tänkte jag!
Först läsa lite "Femtio nyanser av frihet". Drömde om Mr Grey inatt till och med, snacka om att bli påverkad!
 
Ha en riktigt trevlig kväll nu kära ni!
 
 
Postat av: Anonym

Ja de där håret!De vill ju inte alltid som man vill tyvärr:/ men de va fint:-) roligt att du fått ta din första order, då går de ju framåt iallafall:-) saknar dig vännen!

Svar: Miss you too!
Jennifer Carlsson

2013-01-28 @ 21:24:09
Postat av: Eva J

Men va f*n? Ja, de va ju jag som skrev de inlägget iaf;-)

2013-01-28 @ 21:24:56
Postat av: Due

Bästa kvällsläsningen! ^^

2013-01-28 @ 23:28:13
Postat av: Lisette

Det måste ju vara ett tecken på att jag borde åka ner till Malmö snart :-)
Kul med första odern nu! Låter som det går bra för dig gumman!
Hörs snart!
Kram kram!!

Svar: Det är det verkligen stumpan! :)
Jennifer Carlsson

2013-01-29 @ 06:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: