I endorfinernas tecken

Publicerat 2013-01-24 21:30:20 | i kategori Allmänt

Titta här!
 
Här är min nya kompis! Nu ska här tränas. Bara gick in på SATS och skulle kolla och kom ut med detta. De hade kampanjdag idag så jag slapp startavgiften på 850 kr. Inte bara krångel och otur här inte.
 

Jo så var det ju så att jag råkade gå in på HM och BikBok också vilket kanske var mindre smart. MEN så skoj det är. kom hem med två skjortor, två baslinnen en stickad tröja och en mockajacka som jag vela ha hur länge som helst. Det fanns min storlek kvar så nu kunde jag inte låta bli, perfekta vårjackan!
 
Och sen!!! Så var jag ute och sprang. Haha, hade ingen aning om vart jag skulle springa så jag följde efter massa annat folk som sprang, måste ha sett jättedumt ut. Men det känns väldigt skönt nu att ha fått bli av med lite energi.
 
Nu är jag faktiskt väldigt trött och tänkte försöka lägga mig i tid för en gång skull, somnat i soffan varje kväll.
 
Sov gott mina vänner!
KRAM
 
Postat av: Duvis

Så det blev SATS, gütt ju!! Lite tur ska man ha :D
Hurtigt med utejogg idag, fuuuuu vad kallt!
Gud vad kul det är att spendera pengar! Det gillar vi ;) Vill också ha vårjacka men gud vad det känns som det kommer vara vinter för evigt! Sol NU tack!
Hoppas våren kommer tidigt :)
Ha det fint vännen!

2013-01-24 @ 22:38:38
Postat av: Robin

Du kan ju se inköpet av kläderna som en nödvändig uppstartsgrej! Kul med träningskort! Men du, två busshållsplatser sen hoppar du av, det e inte jäääätttee långt va? =)

2013-01-25 @ 06:56:31
Postat av: Baconator

Du kan ju inte springa efter stackars löpare som värsta stalker-mördaren!! HAHA!

Svar: Jag sprang ju inte och flåsde dem i nacken direkt, bara lite diskret sådär. Alltså sprang efter lite diskret.
Jennifer Carlsson

2013-01-26 @ 23:12:40
URL: http://molnatapp.com
Postat av: Baconator

Synd att du inte flåsade lite diskret!

2013-01-27 @ 16:49:34
URL: http://www.molnatapp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: