Köket på Vårgatan

Publicerat 2013-01-09 09:45:00 | i kategori Allmänt

Här kommer en liten nöt för er att knäcka. Jag har inte direkt den "gammel-dags-stilen". Skulle vilja göra detta köksbord mordernare utan massa arbete. Jag får inte ändra på bordet eller stolarna såsom måla, slipa eller liknande.
Har ni några bra förslag??
 
 
Ha en fin onsdag!
Postat av: Suz

Måla i kontrastfärg till luckorna eller i samma färg kanske? ;) Sen kan man ju klä om sittdynorna med!

2013-01-09 @ 22:59:13
URL: http://hardtobevain.blogg.se
Postat av: Robin

Du lägger en vit duk över hela bordet (eller någon annan färg) sen köper du 3 filtar och hänger över stolarna... Som mjukt ryggstöd och som ger känslan av att sitta ute.

2013-01-10 @ 06:57:43
Postat av: Sofie

Jag hade klätt om dynorna i nått ljust (går att göra provisoriskt) det kommer göra jätte mycket bara det!:) sen kan du ju lägga till dina moderna detaljer istället så kommer det att bli hur charmigt som helst! :D

Svar: Tack Sofie (och alla andra) för bra idéer! Hoppas jag kan få till något snyggt! :)
Jennifer Carlsson

2013-01-10 @ 08:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: