Maten...

Publicerat 2013-01-31 22:44:08 | i kategori Allmänt

Hej på er!
 
Hopaps ni har det bra! Det ahr faktiskt jag, jag trivs här.
En sak bara, det är alltid svårt att komma in i matrutiner när man genomgår förändring i livet. När jag jobbade på Gekås åt jag frukost innan jobbet, sedan frukost på jobbet, sedan middag, fika, mellanmål och kvällsmat. I danmark funakr det inte riktit på samma vis. En annan har ju vant sig vid att äta lite fast ofta. Nu äter man frukost hemma, sen middag och sedan inte förrän man kommer hem. då bli man lite hungrig. Så kommer nog behöva ha med mig lite mellanmål tror jag. Inte roligt att gå hungrig.
 
Fick alldeles underbara bilder från Jennie på fina Chrie! Saknar henne. Visst är hon sööööt???
 
Tack Jennie för supermysiga bilder!!
 Gjorde verklige eftermiddagen!
 
PUSS!!
Postat av: Robin

Det pågår ju en tävling du vet "på måndagar får vi" hur går det där egentligen? Någon som vinner??

2013-02-01 @ 06:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: